top of page

Baixa per maternitat

Bon dia a totes!!


Us escric per anunciar-vos que ja he tancat temporalment la consulta amb motiu de la meva baixa per maternitat! Em toca parir als voltants de l'octubre així que suposo que la meva reincorporació serà als voltants de gener-febrer!


Aprofito per donar-vos a totes les gràcies perquè us asseguro que és un plaer dedicar-me a la meva vocació rebent pacients com vosaltres!

Aprofito també, per dir-vos que si necessiteu telèfons de companys o companyes de professió per poder-vos tractar durant la meva absència, només cal que m'ho demaneu! 


A més, si teniu dubtes, preguntes o necessiteu qualsevol consell, teniu el meu telèfon o per aquí mateix via e-mail, i tot i que no us respongui al mateix dia, intentaré contestar-vos amb la menor brevetat possible. 

Res més, desitjo que estigueu bé durant tot aquest temps que no us veig, i ja us informaré un cop sàpiga quan serà la meva tornada!


Moltes gràcies per tot!!

Fins la tornada!


Tel: 678.368.366






Gràcies.


Sílvia Grau González.


Fisioterapeuta i osteòpata DO.

Especialitzada en la salut de la dona.

N. Col: 10.958

Telèfon de contacte: 678.368.366



7 visualizaciones0 comentarios
bottom of page